Golfsesongen 2018

Postet av Østfold bedriftsidrettskrets den 2. Okt 2018

Det var en rekke store forandringer til årets golfserie. I år har det for første gang blitt praktisert tomannslag samtidig som man har møtt hvert lag i sin avdeling til to matcher; en match med stableford og en match med scramble.

Rangar på Støtvig hotell leverer her en aldeles nydelig chip opp fra bunkeren

Til årets sesong var det påmeldt 28 lag som igjen ble delt inn i fem avdelinger med fem til seks lag i hver avdeling.

Vinner avdeling A: Støtvig hotell
Vinner avdeling B: Idrettens hus
Vinner avdeling C: Gjensidige 1
Vinner avdeling D: Geomatikk 2
Vinner avdeling E: Glomma Papp

Gratulerer så mye med velspilt golf gjennom hele sesongen til alle vinnere, men også alle lagene som har deltatt.

The Finals 2018Nytt av året er også en egen avslutningsturnering for å markere sesongslutt, og denne ble avholdt 29. september på Onsøy golfklubb. 11 lag kjempet med nebb og klør om å stikke av med seieren, og spilleformen som lagene konkurrerte i var scramble. Til syvende og sist, etter noen nye utregninger av resultatene, var det K51 (Kalnesveien 5) som kunne stikke av med seieren. T&T Byggmester 2 og 1 kom for øvrig på andre - og tredjeplass. Gratulerer så mye!

Lars fra Geomatikk 2 var utrolig nærme å ta med seg longest drive hjemGratulerer til Ragnar og Støtvig hotell som vant longest drive, mens på closest to pin var det utfordringer med vinden slik at det ikke ble kåret noen vinner.

Bedriftsidretten ønsker å takke alle involverte for en strålende avslutningsturnering og sesong. Takk også til alle golfklubbene her i fylket som sørget for rabatterte greenfees til bedriftsserien gjennom hele sesongen.

The Finals 2018

Fredrikstad kommune, The Finals 2018